Contact

Bel naar een telefonisch spreekuur of stuur hieronder een bericht

Voor nieuwe aanmeldingen wordt u verzocht te bellen naar een telefonisch spreekuur. We hebben dan de tijd om met u (kort) de reden van aanmelding te bespreken en met u mee te denken of u bij ons op de juiste plek bent.

Wilt u zorgen dat u uw BSN-nummer en verwijsbrief van de huisarts bij de hand heeft?

Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 12.30 – 13.30 uur
Woensdag 13.00 – 14.00 uur
Donderdag 12.00 – 13.00 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Donderdag 14.30 – 15.00 uur
Vrijdag 08-45 – 09.15 uur

NB: Door omstandigheden vervalt het spreekuur op 13-09 in Linschoten (08-45 - 09.15 uur).

Belt u op een spreekuur, maar kunt u ons (herhaaldelijk) niet bereiken omdat we al in gesprek zijn? Spreek dan een bericht in óf stuur ons hieronder een bericht, óf stuur ons een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan bellen we ú terug.

 

Wachttijd

Voor nieuwe aanmeldingen is er momenteel ongeveer 2 - 12 weken wachttijd. Wachttijd is afhankelijk van de problematiek en eventuele voorkeur voor locatie en dagen. Voor de locatie Linschoten is de wachttijd bij de meeste aanmeldingen korter (2-4 weken). Voor de locatie Woerden is de wachttijd langer (10-12 weken). Na de intake begint de behandeling aansluitend, er is dus geen aparte wachttijd voor behandeling.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

 

Waarneming:

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie), kan een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk.

 

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam 'Mentaal Beter', onze franchise organisatie).

 

Kamer van Koophandel nummer: 63024756

Laatste update: 13 sept 2019