Contact

GEEN nieuwe aanmeldingen

Vanwege een lange wachtlijst nemen wij momenteel geen nieuwe aanmeldingen aan. Wij verwachten dat deze stop tot 15 juni zal duren.

Er zijn enkele uitzonderingen waarbij we een aanmelding wel aannemen. Hou dan wel rekening met een wachttijd van ongeveer 3 maanden:

  • Bent u eerder bij onze praktijk in behandeling geweest, dan kunt u zich opnieuw aanmelden
  • Is een ander gezinslid al bij onze praktijk in behandeling, dan overleggen we met u of u bij ons kunt aanmelden. Soms is het fijn als de zorg voor één gezin toch binnen één praktijk geboden kan worden. 
  • Wordt u door een huisarts van Gezondheidscentrum Linschoten verwezen, dan nemen we uw aanmelding ook aan. 

Heeft u een vraag, stuur ons hieronder een bericht, of stuur een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan nemen we contact met u op.

 

Maatregelen Coronavirus

Wij volgen de actuele aanwijzingen van het RIVM, zie RIVM.

Afspraken vinden in overleg met uw behandelaar op de praktijk plaats, telefonisch of middels beeldbellen. Ook hebben we uitgebreide mogelijkheden voor internettherapie, waarmee u thuis aan de slag kunt gaan.

Als u een afspraak op de praktijk heeft, vragen wij u alleen te komen als u géén klachten heeft en de hygiëne maatregelen goed in acht te nemen (schud geen handen, hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog, was regelmatig uw handen en gebruik papieren zakdoekjes). Bij binnenkomst en vertrek verzoeken wij u een mondkapje te dragen. Daarnaast wordt u bij aankomst gevraagd uw handen te wassen.

Kunt u niet naar de praktijk komen omdat u bijvoorbeeld verkouden bent of in quarantaine thuis moet blijven, laat dit dan aan uw behandelaar weten, dan kan de afspraak met beeldbellen of telefonisch gewoon doorgaan!

 

Waarneming en crisissituaties:

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie), kan een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk. Is er sprake van crisis en kunt u ons niet bereiken, bijvoorbeeld omdat het na kantoortijd is of in het weekend, neem dan contact op met uw huisarts. 

 

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam 'Mentaal Beter', onze franchise organisatie). Cliënt moet dan nog wel zélf naar een telefonisch spreekuur bellen om de aanmelding te bevestigen en in gang te zetten.

 

Kamer van Koophandel nummer: 63024756

Laatste update: 19-04-2021