Contact

Bel naar een telefonisch spreekuur of stuur hieronder een bericht

Voor nieuwe aanmeldingen wordt u verzocht te bellen naar een telefonisch spreekuur. Wij hebben dan de tijd om telefonisch met u de reden van aanmelding (kort) te bespreken, zodat we kunnen beoordelen of u bij ons op de juiste plek bent.

Wilt u zorgen dat u uw BSN-nummer (of dat van uw kind als u uw kind wilt aanmelden) en verwijsbrief van de huisarts (of van de gemeente) bij de hand heeft? Let op: heeft u uw verwijsbrief niet bij de hand, dan kunnen we uw aanmelding helaas niet aannemen. 

Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Woensdag 12.30 - 13.30 uur
Donderdag 12.00 - 13.00 uur

Krijgt u herhaaldelijk de voicemail omdat we al in gesprek zijn, stuur dan hieronder een bericht, dan bellen we ú terug.

 

Wachttijd

Voor aanmeldingen in Linschoten is er momenteel ongeveer 2 weken wachttijd. Voor de locatie in Woerden is de wachttijd langer, naar schatting 2 maanden. Er worden op dit moment géén aanmeldingen van kinderen aangenomen. Na de intake begint de behandeling aansluitend, er is dus geen aparte wachttijd voor behandeling.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

 

Waarneming:

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie), kan een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk.

 

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen. 

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam 'Mentaal Beter', onze franchise organisatie).

 

Kamer van Koophandel nummer: 63024756

Laatste update: 22 mei 2019